Türkçe öğretmeniyim bu zamana kadar özel kurumlarda çalıştım mesleğimi çok seviyorum. Biriciğim oğlum doğunca ayrıldım işten oğlum şuan 2.5 yaşında başvuru yaptım bir çok yere ama geri dönüş olmadı Antalya’ya tasındım gec kaldım biraz başvurular için. Oğlum kücükken onu bırakıp calısma düşüncesi beni çok korkutyrdu ama şuan bugün arasalar yarın koşarak gidicek gibiyim 😥 böyle düşününce kendimi kötü anne gibi hissediyorum ama çok çok bunaldım desteksiz büyükttğm onsuz hiçbir yere gidemedim gitmedim. Şuan oğlum da yere sıgmıyor sürekli ağlamalar krizler valla bazen halıda oturup kalıyorum yani canı sağolsun ama çok bunaldım ne biliyim böyle demek de kendimi kötü hissediyorum ama çok bunaldım 2 yaş çok fena geldi yani gün içinde ki krizler ağlamalar o da sıkılıyor farkındayım cidden imkanım olsa haftada 2 gün kreşe gönderirdim neyse yine de o iyi olsun da bu zamanlar da geçer ☺