Ya tam erken uyudu diye seviniyorum yok olmuyor dogduğundan beri en az 2 de uyuyor. İlk zamanlar beşte falan uyuyordu sonra erken uyandırarak geriye çektim artık 2 de uyuyor. Ama mesela son zamanlarda 7 de uyutuyorum her uyanmasında emzirip geri yatırıyorum yarım saatte bir kalkiyor. Babasının işten geleceğini mi anlıyor nedir 10 da tekrar uyanıyor geri hiç uyumuyor ikiye kadar siz gündüz kaç uyku yaptırıyosunyz nasıl düzene sokucam ya o kadar imreniyorum ki herkes emziriyorum uyuyor diyor bizimki d olduğundan beri uyumuyor ben mi yanliş yapıyorum bi ara zorluyorum en az üç saat emzirip kucagımda gezerek sallıyodym uyusun diye çocuk en sonunda baygın kalıyody herlade çok pişman oldum artık onuda yapmıyorum inşallah onunda bi zararı olmamıştır 🥺