Eşimi ve oğlumu asla ısırmıyor ama 1 haftadır her yerim delik deşik 🥲 dün tayt giydim üstüne çorap geçirdim atlet üstüne uzun kollu giydim ve bu sabah 5 ısırıkla uyandım 😀 nasıl bi ısırma gayreti varsa artık. Çamaşır suyu içmeme az kaldı 😀 evde tahta bi koltuk falan da yok aslında. Genelde her şey kumaş ki deliler gibi buhar veriyorum yumurtalar falan ölsün diye. evi ilaçlanmasak anlarım ama 3 kere geldiler ve artık en son çare yok dedi adam bana 😀 oturdum ağladım sabah halime