sedefsss Mamaların hepsi çok kötü kokuyor ama bebişlere hepsini ver içerler 😂 Bana da çok kötü kokuyordu ama oğluma çok iyi geldi. Kilosu falan aşırı iyi artmıştı çünkü başka mama kullanıyorduk çocuk kilo alamıyordu sürekli kabız yaptı yaramadı. Bu mamaya geçtik oğlum kendine gelmişti. Öneririm kısacası biz çok memnun kaldık.