Merhaba Sezeryan ile doğum yaptım onun öncesi 8 saat suni sancı çekmiştim belki bununla alakalıdır diye söylüyorum. Henüz 40 ım çıkmadı 3 günüm daha var ağda yaparken dikkatimi çekti vajinamın iç bölgesin yani delik kısmının içinde et parçası var yani delik kapalı gibi resmen tuvalete falan çıkıyorum. Bende merak edip duşta parmağımla kontrol etmek istedim bir parmak giricek boşluk kalmış resmen iç kısım kapalı bu neden olabilir normal mi yada cuma günü kontrole gideceğim o yüzden ama merak ediyorum bir bilginiz varsa bilmek isterim