cananbulbul evde çok sivrisinek var bebeğimi de ısırıyorlar uyurken falan, ilaç da kullanamıyorum bebeğe zararı olur diye. ne kullanabilirim bebekli odada sivrisinek için?
sebebiyok cananbulbul en mantiklisi kis ayi oldugu icin cibinlik gibi duruyor ama sorunu kokten cozmeniz lazim nereden nasil giriyorlar kis ayinda onu cozmek mantikli.evin icinde acik baca varsa mesela ordan giriyorlar.
Deletedmom_216 cananbulbul maalesef fise takilanlar vs hep zararli. Ben sivenonum sinek geckene kovucusunu almistim ondan kullaniyodum. Hem vucuduna suruyodum hemde yaraginin bas kisimlarina sıkıyodum. En dogal cozum canlara sineklik takilmasi basla da yolu yok. İlac bende kullanmaiuorum normal skılan ilaclar kullansam her yere sıkmis oluyorum cocugum heryere dokunmus oluyo yine zararli. Ben o yuzden mecbur siveno suruyorum
Deletedmom_968 cananbulbul bizim evde de var biz bebeğimin odasına o yatmadan bir saat önce sıkıp havalandıryorum başka çözğm bulamadım hepsi birbirindrn zararlo şeyler havanlanjnca odanın kapısınu kapatıyorum çok bilşndik yöntem ama biz bu şekilde yapıyoruz
cananbulbul Deletedmom_216 yaa maalesef ev bizim değil,kira. buraya da sineklik taktırmak pek mantıklı olmaz o yüzden, ama dediğiniz şeye bakayım bi kötü kokusu yok dimi
cananbulbul Deletedmom_968 zararı olur mu acaba bizim bebiş daha çok küçük 1 aylık etkilenir hemen diye korkuyorum
binnur37 cananbulbul biz bir tanesini salona diğerini hole taktık .. Aydınlık oluyor bununla çünkü oda rahatsız olmayın diye kızımın odasına biz koymuyoruz .
Deletedmom_216 cananbulbul hayir kokusu yok denilcek kadar az. Bi kokusu var ama rahatsiz edici degil hic merak etmeyin. Ve gercekten ise de yariyor. Bu arada ben A101 den sineklik almistim bantliydi sanirim olmadi onlardan bi bakim en azindan tasincak olurlarsaniz giderken alirsiniz