Deletedmom_216 ADEE annem kullaniyor memnum kaldigini soylemisti. Bu su akitma olayi benim utumdede var utu fise takiliyken isi ayari yapilinca su akitiyor ama en basta ayarlayinca akitmiyor.
beybitolat ADEE ben kullanıyorum çoook memnunum iyiki almışım. Ki hergün ütü çıkıyor bizim evde neredeyse. Ütüsüz kıyafet giymiyoruz çünkü. Hiç bir problem yaşamadım
ADEE beybitolat https://ty.gl/cw68x0rtwx41o bu ütüden dimi peki su akitiyo yazmislar hep o oluyomu en cok merka ettigim icindeki su miktari gozukmuyo onu nasil yapiyon suyun bittigini nasil anliyon
beybitolat ADEE ben mesela biraz kullanınca su ekleme yapıyorum ama hiç su akıtmadı aslında görünüyo biraz suyu
ADEE Tatlican https://ty.gl/cw68x0rtwx41o Bundan dimi peki su haznasi gozukmuyo suyun bitigini nasil anliyosun