5 yaşına girmek üzere ve salgına yakalandı. Çok şükür diğer belirtiler gitti ama öksürük gitmiyor. Biraz koşsa hemen öksürüyor.. Gece zaten uyku uyutmuyor öksürüğü. Keçi boynuzu özü pekmezi içiriyorum. Daha önce soğan bal karışımı yedirdim. Hafifliyor ama bir türlü geçmiyor.
Var mı önerileriniz