Arkadaşlar böyle delirmeme ramak kaldı ya. 2 yaşında oğlum var yani haftaya girecek. Aşırı sinirli ve ben artık tahammül seviyemi aştım. O kadar durmayan bi çocuk ki. Zaten doktor dikkat eksikliğini ve hiperaktifliğini söylemişti 3 ay sonra tekrar getir dedi. Neyse hiç durmuyor ya. Yemek yiyoruz mesela bi anda bir şeye sinirlenip yemeği önümüzden alıp fırlatıyor. Salataları avuçluyor pilav vs aklınıza ne gelirse fırlatıyor atıyor. İnanın yemek yiyorum ama nasıl yiyorum bana sorun. İstediği en ufak şey olmasın gider bir şeyler bulur ve üzerimize fırlatır. Süpürge, oyuncak,bardak aklınıza ne gelirse. Kahvaltı ediyoruz bardağı aldı fırlattı kırdı. Saçımı yolar cimcikler vurur ve gerçekten küçüklüğüne aldanmayın ciddi anlamda can yakıyor. Geçen mesela yüzümü sıktı yara oldu yanağım. Hayır diyorum kzııyorum konuşuyorum ama asla fayda etmiyor umrunda değil gülüyor. Hadi benle yüz göz oldu diye anneme söylüyorum sen tepki koy diye annem ona kızınca gidip koltuğa annemin yanına çıkıp suratına vuruyor. Evet boşanma sürecindeyim ama bu çocuk ondan önce de böyleydi anneme geldim de böyle olmadı. Oyun oynuyorum ama dikkat eksikliği olduğu için her şeyle oyalanma süresi inanılmaz kısa 20 saniyede her şeyi söküp atar daha da bakmaz. Yani artık baş edemiyorum sabrımın son demindeyim hasta yatalak anneannem var mesela onun yanına gider üstüne çıkar sarılmaya çalışır anneannem nefes alamıyo hasta zaten alıyorum bu sefer gidip ona da vuruyo yada fırlatıyo kadına ne bulursa. Baş edemiyorum ya ben mi eğitemedim bu çocuğu 2 yaş sendromu biliyorum öfke oluyor ama bu kadarı bana fazla geliyor artık bu durumu yaşayan var mı nasıl baş ediyorsunuz allah aşkına her yolu denedim kafayı yiycem artık