Merhabalar bebeğim 6 aylık ve sol göğsüm hala mastit olacak kadar şişip sertleşiyor. O göğsümde süt epey olurken diğer göğsümde o kadar olmuyor. Bilinen bir dr var onu izlediğimde göğüslerin 3. Ay civarı olgunlaşarak yumuşak bir hale döneceğini belirtiyor. Bende ise böyle bir durum söz konusu değil. Sertleşip ağrıması ve yük olması bir hayli yorucu. Sizde durumlar nedir acaba gerçekten olgunlaşma diye bir durum var mı?