Çok hastalar ve hasta olduklarında çok fazla huysuz oluyorlar yemiyorlar içmiyorlar altlarını değiştirceğim zaman bile büyük bir kaosla değiştiriyorum şuan 2 yaşındalar ikiside erkek desteksiz büyütüyorum zaten henüz konuşmuyorlar hırçınlıklarının çoğuda bundan dolayı biliyorum. 2 senedir doğru düzgün ne kahvaltı ne yemek yiyebiliyorum. Sosyalleşemiyorum da zaten hep evdeyim. Artık bıktığımı tahammülüm olmadığını anlıyorum. İlaç içiremiyorum diye dün ve bugun onlara çok bağırıyorum vuruyorum sonra çok pişman oluyorum diyorum kendi canıma kıyım geberip gidiyim o kadar bunaldım