muhittin27 4 buçuk aylıkken olduk biz de ikimiz. Emzirebiliyorsnız emzirin bol bol. Nebülizatör varsa serum fizyolojik verin, burnunu bol bol serum fizyolojikle açın. Başka yapacak bişey yok. Ama mutlaka muayene ettirin, ilaç gerektirecek bir durum olabilir. Emiyorsa siz de bol bol c vitaminli şeyler tüketin, sütten geçiyor bebişe de