24 yaşındaki kız kardeşime bu teşhis konuldu yeni. Çok kötü ağrıları var bir kaç gündür.ayak bilekleri de acıyor şişiyor. O ayrı perişan biz ayrı perişan olduk. Lütfen bildiğiniz iyi gelen önerileriniz varsa yazın. Salazopryn ve etol kullanıyor şuan. Pilates ve yüzme çok iyi geliyormuş ağrılar geçtikten sonra başlicaz. Sizde yapıyor musunuz neler kullanıyorsunuz