Benim de 4 aydan sonra başladı dökülme tutam tutam gitti saçlar değerim hepsi normal dermokolog gittim ilaç dahi vermedi emzirme dönem olduğum için hala dökülüyor yeniden kan testi oldum yine normal değerlerim dökülme kaçış yok sanırım ama yine de tahlil yaptırın eksik varsa vitamin takviyesi alın derim