dlr_d annem 1.60 babam 1.69 boyunda abim 180 ablam 1.70 boyunda amcalarınız ve halamız uzun tamamen genetik bi durum bence beslenmenin illa ki bi tık etkisi vardır tabii ama genetik diye bişey de var kafanıza takmayın kısa olsa ne olur ayrıca aklı ve sağlığı yerinde olsun gerisi önemli değil doktorların her lafına takılmamak gerek