Merhaba Kızlar ,
Oğlumda yaklaşık bi haftadır geçmeyen ateş var. Boğazı ve kulağı kızarık iltihaplıymış. aile hekimine gittik önce sonra kendi druna da götürdüm. Eşim ve bende sonra hastalandık. Bunun üzerine doktoru şüphelenip test istedi. ama parmak ucundan kan alındı . Sensitive crp diye geçiyor adı. Crp si düşük çıktı . antibiyotiğe devam ediyoruz ama ateşi çıkmaya devam ediyor. Acaba infulenza olabilir mi kanda çıkar mıydı onun ilacı varmış galiba ona da başlamadık eğer öyle birşey varsa. Kafayı yicem artkk:(