sultann19
O kadar çok ki . . 3 yaş 7 aylık bir oğlum 1 aylıkta kızım var oğlumu tek büyüttüm kızımıda öyle destek alabileceğim hastayken 1-2 saat ilgilen diyebileceğim kimse yok çoğu zaman kahvaltı dahi yapamıyorum kız kucaktan inmiyor bırakınca çığlık kıyamet ağlıyor temizlik yemek hak getire akşam eşim geldiğinde yemek yiyebiliyorum sinirden stresten sütüm bile gelmiyor Cumartesi geceleri eşim bebekle ilgileniyor ben uyuyorum eğer baş edemezse yine kaldırıyor