bbk88 Kızlar bebek için yoğurt makinesi aldiniz mi gerekli mi ve hangi sutu kullandiniz pastoruze sutten oluyor dimi😇
Asyaveannesi04 bbk88 çok gereksiz hiç almadık bebekten öncede ben evde mayalıyordum zaten kavanozlara koyup kapalı fırının içine geceden koyuyorum taş gibi oluyor, jersey sütten yapıyorum ben
Asil1602 bbk88 Wewell almIştım 2 tane hemde sek tam yağlı cam şişe sütten oluyor evet şuan ikiside boş duruyor 3 yaştan sonra yapmadım
pag bbk88 Bana arkadaşım vermişti bence çok güzel ve pratik, ısıtmadan pastörize sütü activia ile mayalıyorum taş gibi yoğurt oluyor tadı da çok güzel oluyor ,evde kendime yaptığım biraz ekşi oluyor o yüzden riske atmadım 🤣
zeynep1401 ayisit pastörize süt ve activia yoğurt ile mi yapıyorsunuz? Nasılsın yapiyorsunuz memnun musunuz? Bir de kiwinin hangi modeli
meryemecem Eşim ve buyuk çocuklarım ev yoğurdu yemiyor biraz eksilik oluyormus oysaki yok kizim 3yas olcak bende cok düşündüm almayı yer kaplamasin diye almadım denedim 1lt pastörize süt 3kucuk kavanoz tam denk geliyor birde filede evve probiyotik maya var onunla yapıyorum temassız dereceyle 45.50 arası süte mayayi katıp sarıp sarmaliyorum tadida cok güzel mis gibi yoğurt oluyor deneyin ihtiyac duyarsanız alırsınız
ayisit zeynep1401 1 litre olan var bende. Activia ile mayalıyorum, soğuk pastörize süte 2 paket activia koyuyorum hiç ısıtmadan direkt makineye koyuyorum yaklaşık 6-8 saat sonra oluyor buzdolabında 1 gece beklettikten sonra tüketiyoruz.