Kisirvetursu Bi kaç gün sonra evlilik yıldönümümüz çocuklarımızla dışarıda kutlayalım istedik ankarada şık bi restoran önerisi olan var mı alkolsüz benim pek bilgim yok buralarda.
hasrettk Kisirvetursu çukurambarda erdem 1071 e gittik geçen eşimle alkolsüz ve bana çok pahalı gelmedi iki kişi 2200 tuttu hesap aşçı tabağı söylemiştik
Kisirvetursu ftm06 hasrettk cok teşekkürler kızlar iki yere de bakacağım internetten yorumlarını okuyacağım 🫶🏻😊😊