Kızlar oğlumu çok erken kreşe verdim . 2 yaşında hiç konuşmuyordu kreşe vermemi söyledi doktor yarım gün gidiyor 1 sene oldu tam 3 yaş 1 aylık. Dönem dönem zorlandığı oldu ama severek gidiyordu . 2.5 yaşına doğru kelimeler arttı birden ikili cümleler başladı şimdi her şeyi söylüyor . Hala gitmesini istiyorum çünkü söyledikleri net anlaşılmıyor sosyalleşsin açılsın istiyorum . Güzel cümleler kuruyor mesela ben birinci oldum ben kazandım gibi uzun cümleleri var ama dışardan anlaşılması bazen zor oluyor . Neyse konumuza dönelim. Oğlum kreşten çok soğudu . sabah uyanır uyanmaz anne kreş yok diyor . Dışarı ne zaman çıksak kreş yok diyor . O kadar kreş yok diyor ki eşim artık çocuğun psikolojisi bozuldu diyor . Kreşe girerken çok ağlıyor ama içerde hiç ağlamıyor. Şimdi hamileyim çalışıyorum. 4 aylık her an işten çıkabilirim plesentamda kanama alanı varmış doktor çok dikkatli olmalısın dedi . Bir yandan karnımdaki kızımı düşünüyorum kanama alanı neden oldu diye bir yandan oğlumu . Oğlum evdeyken kucak kucak hopla zıpla oyun istiyor . Doktor asla kucağına almayacaksın ağır kaldırmayacaksın dedi dışarı kanamam yok ama Plesenta kanıyormuş. Ben işten çıksam bile oğlumu kreşe göndermeyi düşünüyordum . Kızlar bana akıl verin gitsin sosyalleşsin açılsın isterken oğluma zarar mı veriyorum çok kötü hissediyorum kendimi kreş yönetimi öğretmeni içerde gayet iyi alırsanız tekrar göndermezsiniz diyor . Bu arada sabah 10 da gidiyo 3 de alıyor dedesi. Çok uzun süre kalmıyor …..