2 ay oldu doğum yapalı 2. Bebeğim oldu her ikisindede karnım çok şişmişti iç karnım dar olduğu için miş ve göbek deliğim öne doğru çıktı umarım anlatabmişimdir 😌 göbeğim sarktı büzüştü tuhaf bişi oldu foto atılır mı bilmiyorum ama bu düzelir mi yada göbek fıtığı tarzında bişi olabilir mi