Hanımlar oğlumu sütten kestim yaklaşık 20 gün oldu ocak da 2 yaşına girecek ama uyku düzeni daha yeni yeni oturmaya başladı gece 2_3 kez kalkıp su içip yatıyor artık sallamadan uyutmam gerek beşikte sallayarak uyutuyordm öyle alışmıştı şimdi nasıl bıraktıracağım bilmiyorm önerileriniz var mı