hepoyleolurzaten___ ayırmak zorunda kaldık sesten uyumuyor . Hapşırık,öksürük,su içme ,tuvalete gitme her sese uyanıyordu 6 aylıktan beridir bizden rahatsız . Hatta ben çok dönerek uyurum o sese bile uyanıp 5 saat falan uyumuyordu . Artık son aylarda gece uykuları toplam 1,2 saatti . Oda ayırmayı bazı bebekler kendi isteyip belirliyor . O istedi . Onun için yaptık . Ve cidden uykuları düzene girdi daha az uyanır oldu