psikoanne Mutlaka tetagil öneririm hem kaşınmasına ağrısına hem de hızlı çıkmasına yarıyor. Bizim ilk köpek dişlerimiz çıktı tetagil elim ayağım oldu 15-20 günde şuan 4 diş birden çıktı. Kuzunun da hemen rahatla çıkar inşallah, bol bol soğuk diş kaşıyıcı verin eline oyalansın 😊