eserekli_kiz11 benim kızımda da 3 yaşında başladı. Çok tuhaf bir şekilde hem giymek istedigini giydiriyorum sonra da pantalon ayağımın üzerine geldi, çorap rahatsız etti, kazağın kolu elimin üstüne geldi, bu karnımı sıktı, bu çok bol vs vs yığınla takıntı ve ağlama krizi. Geçen sene kreş öğretmenleri siz veya eşiniz de takıntı var mı diye sormuştu. Onlarada orda o şekilde eziyet ediyormuş çünkü. Genetik diye düşündü kadın galiba 😄 bu sene 4 yaş daha konuşarak anlasabiliyoruz yine krizleri oluyor ama sakince anlatmaya çalışıyorum inatlaşmiyorum begenmiyorsa çıkarıyorum veya çözüm üretiyorum. Eşim aksine sinirleniyor ve kızım daha çok takıntılı oluyor ve saatlerce ağlıyor. En iyisi inatlaşmamak zamanla hafifleyeceğini düşünüyorum.