mirayel Merhaba bebeğim 5 ay 18 günlük forumda ararken yazınıza denk geldim bu ara baş dönmesi,mide bulantısı,yorgunluk,uykusuzluk,baş ağrısı,kafa karışıklığı yaşıyorum ve gerçekten çok yorgun hissediyorum kendimi emziriyorum da emziremediğim zaman sütümü sağıyorum düzelebildiniz mi acaba uzun zaman geçmiş üstünden ama merak ettim iyimisiniz diye bende yarın tahlil yaptıracağım bi değerlerime baktıracağım 😩