Oğlum üç yaşında o kadar cesaretliydi ki oturduk kan aldırmak için kolunda damar olmadığını bulamadığını söyledi hemşire sonra elinin üstünden almak istedi oğlum hiç ağlamadı yine o kadar mutlu oldum ki ama kan gelmek bilmedi damla damla damla. Üç tüp aldı ama azar azar geldi kan tabii ki. Diğer eline takınca artık ağlamaya başladı içim acıdı ya.
Başkası olsa alırmıydı diye kendimi yiyip bitiyorum. Çünkü daha önceden yine böyle biri alamıyordu, başka hemşire gelip anında almıştı.
Sonra bu kan Yetmez belki falan dedi, az daha alalım dedi. Uğraştı durdu elini sıka sıka
En son inşallah yeter ben not alcam az geldiğini dedi
Şuan korkum ya tahliller yanlış çıkarsa. D vit demir vs bakıldı. Eksikken fazla çıkma riski var mı. Anlayan arkadaşlardan yorum istiyorum.