2 gün önce olduk eve gelir gelmez bir çay kaşığı verdim dogrumu yaptım onu bilmiyorum ateşi çıkınca verilmeli belkide. aşıdan 12 saat sonra ateşi yükselmeye basladı 37.7 olunca tekrar calpol verdim ve hemen indi sonrasındada ateşi tekrar çıkmadı ama iki gündür yapışık geziyoruz cok huzursuz sürekli kucak ve meme istiyor