barismom Kızlar bi çözüm bulan var mı bu duruma perişanım 2 gündür daha da beter ağrıyor kollarım bebede kilo aldıkça daha fena oluyor işin garip yani kucaktada durmuyor kayıyor balık gibi 4.5 aylığız
Minigim38 barismom benimki 3 yaş hala kucakta yolda giderken biraz yürür sonra kucak ister bence şükredin 🤣🤣
slnklc barismom ayy şuan aynısı bi de böyle ayakta gezinmemi istiyor oturunca koltuğa tiz bi sesle ağlıyor kanguru alıp evde öyle mi dolaşsam diyorum
Minigim38 barismom malesef malesef 🙄🙄kucak bağımlısı bayılmıyorsunuz ama kolunuz beliniz kopuyor bi süre felçli gibi hissediyorsunuz
ummukerem slnklc ağırlaştıkça o da çok bel ağrısı yapıyor bende var oğlum 9 buçuk kilo ve kanguru çok seviyor ama benim belim dayanmıyor artık
barismom Pamukhanim_ ayy Allahım ben nerelere gidiyim yürüyor tek tük konuşuyordur artık sandalyede oturmuyır mu 🥺
Pamukhanim_ barismom oturuyor yürüyor ama ben daha rahat geliyorum sanırım mama sandalyesini 11. Ayda bıraktık zaten asla babasının kucağına bile gitmez onunla oynarken bile benim kucağımda sadece ikimizken bazen oynar kendi başına ama benim koltukta oturmam lazım