aybarssena 18 günlük bebeğim var gece 12 de uyuduk sabah uyandığımda 7 ydi. Bende yorgunluktan uyuyakalmışım o da uyumuş uyanmamış. 7 de uyandıgımda hemen aldım uyandırdım emzirdim ama bir şey olur mu acaba
dennise2025 aybarssena aybarssena bir kereliğe mahsus birşey olcagını düşünmüyorum bebeğinizin kan şekeri biraz düşer ama hemen uyanır uyanmaz emmişse emmede zorluk yaşamadıysanız, uyanıksa uyku hali halsizlik yoksa hreketleri normalse birsey olmaz
esm15 aybarssena ayy o an ki vicdan azabı bir keresinde bende öyle sabaha kadar uyumuştum uyanınca gece emzirmediğim için tüm gün vicdan azabı cekmiştim sarılığı yoksa bir seferlikten bsy olmaz ama bundan sonra daha dikkatli olun emzirme veya mama veriyorsanız saatini aksatmayin şuan aşırı küçük bol bol beslenmeye ihtiyacı var 🌹
kursatmommy aybarssena bizim sarılık riskimiz hiç yoktu çok düşüktü bende bebisimle böyle arada uyuyoduk tabi farkında olmadan bizde bir şey olmamıştı ama genelde hep dikkat ediyodum zaten emzirmeye arada fazla uyku yapıyorduk yorgunluktan bende uyuya kalıyordum
kursatmommy aybarssena yok öyle demek istemedim değil zaten bende uyuya kaldığımda korkuyodum bisey olur mu diye ama bizde bir şey olmamıştı yine de dikkat etmeye calısıyodum 😊😊 sağlıkla büyüsün inşallah 🧿