alfabur benim 7.89 sen yine iyisin🤣 ben hamilelikte de ilaç kullandim dogumnyapinca savsakladim bıraktım aşırı derecede yorgun bitkin oluyordum bebeğimi kucağımda taşıyamıyorum saçlarım felaket dökülüyordu gittim kan verdim doktor tekrara ilaca başlattı bakalim 1 Ay sonra kontrolüm var bende mide bulantısı olmuyordu ama o başka bi nedenden de olabilir