acemiaanne Bebeğim iki gündür grip olmuş durumda burnu tıkalı ve akıyor hapşırma ve öksürme var. Birden ağlamaya başlıyor uyurken ne yapmalıyım nasıl hızlıca atlatırız
dyann1 acemiaanne bizde bu hafta hasta geçirdik 4 aylık bebeğim burnuna sürekli serum sıktık genzini açtıkça kendine daha çabuk geldi
esm15 acemiaanne uyurken başını bir tık yüksek tutmaya çalışın geniz akıntısı olmasın diye . Bide serum fizyolojik sıkıp aspiratörle temizleyin ne kadar çok burnunu açarsanız o kadar sakinleşir
mamabear_ acemiaanne bol bol burun açın odayı bol bol havalandırın. Bir de işe yarıyor yaramıyor bilmiyorum ama soğanın üzerine bolca karanfil batırıp koyuyorum baş ucuna
user2406 acemiaanne benımde 5 aylık bu sabah grıp bır sekıld ekalktı bızden gectı sanırım cok ugrastım gecmememıs ıcın bende tavsıyelerınızı beklıyorum yarın doktora randevu aldım saten doktora goturun demeyın sizden sadece tavsıye beklıyorum 🤦🏻♀️
Aintyourmama Burun temizliği çok önemli varsa nebülizatorle serum fizyolojik verin ıhlamur limon verebilirsiniz emiyorsa bol bol emzirin