melekct Kızlar oğlum 3.ayına girecek 4 gün sonra ama bu akşam bi değişik ağlamaları basladı, ne yapsam uyutamadım karnı tok gazı da yok 2 gündür elleri sürekli ağzında emiyor, 3.ay atağı da mı var anammm ne yapacagımı şaşırdım
newwmommy melekct üç ay 20 günlük bizimde aynı perişan ediyor beni uylu yok düzen yok bir de dördüncü ay atağımız var
eylulbebek6_ Benimki de ikinci ayına girmek üzere ve bu saat oldu hala ayağımda şuan uyumuyor bende ne yapicami bilmiyorum 😂
bihterziyagil__ eylulbebek6_ Benim oğlum da 9 gün var 3 aylık olmasına ama bugün aşırı yordu beni aşırı ağladı burnu da tıkalı biraz fizyolojik serum falan sıkıyorum ama mahvetti bugün beni atak falan var herhalde 🥲
eylulbebek6_ bihterziyagil__ Allah kolaylık versin inşallah hepimize bebişlerimize de sağlık ve huzurlu uykular. Sıkıntı yapma bu üçüncü çocuğum ataklar biter sendromlar baslar ama hepsi geçiyor bı bakmışsın zaman geçmiş kocaman olmuslar. Onun için bu zamanların tadını çıkar. Özlüyor insan bebek
melekct eylulbebek6_ tabii ki anın tadını çıkartmaya çalışıyorum ama insan yorulunca dayanamıyor bir süre sonra 😀
annebebeekk Bizimde 15 günümüz var 3. Ayı doldurmamıza kucaktan inmek istemiyor. Emziği atıp parmaklarını emiyor. Sonra büyüklerden laf duyuyorum “atak nedir yeni yeni adetler çıkardınız bu çocuk aç olduğu için elini emiyor..” tarzı.
melekct annebebeekk ay evet kaynanama anlatamıyorum aç değil her bebek bu dönemde böyle yapıyor diye anlamıyorrr 🤦🏻♀️🤦🏻♀️
annebebeekk @melekct anlamazlar sanki her haltı onlar biliyor sadece öyle davranıyorlar sen mis gibi bak bebeğine bacım geçecektir hepsi Rabbim yardımcımız olsun