Üç aylık bebeğim var hamilelikte başlayan omuz ağrım bir türlü geçmedi doğum sonrasında tekrar başladı doktora gittim MR çekildim omuzumda yırtık olduğunu söyledi tedavisi önce fizik geçmezse ameliyat dedi iki gecedir aşırı şiddetli ağrım var emzirdiğim için ilaç da kullanamıyorum yatamıyorum bile yatınca sanki kolum kopuyor bu saat oldu gözümü bir damla uyku girmedi çok canım yanıyor 😔böyle bi durum yaşayan var mı yarın fizik doktoruna çıkıcam inşallah bir an evvel şifa bulurum 🥺😢