alpaslanmom_ babyisleeping 9.aya geçmek üzereyiz hala bitmedi iştahsız uykusu var gece sürekli kalkıyor uyanıyor ağlıyor artık ne yapacağımızı şaşırdık eşimle
Elif2904 alpaslanmom_ bizde aynı durumdayız 8,5 aylık ne gece ne gündüz uyuyor sürekli ağlama huzursuz modu kök söktürüyor resmen 9.aya şafak sayıyordum resmen yıkıldım
acemiibirann Ayın ortalarında bitmişti bizim 7 aylıkken başlamıştı, şimdi de 1 yaş sendromu ahahha 11. Ayda başladı erken girip geç çıkıyorlar ama gelişiyorlar o süreçten sonra inanılmaz oluyor gelişimi göreceksiniz🤍