Merhabalar 10 aylık bebeğim 4-5 gecedir uykuya dalmakta cok gucluk cekiyor. Daldıgında da çığlık atarak yarı uyanma yasıyor. Ya çığlıklar atıyor ama gözler kapalı ya da ağlıyor. Kalkıp oturuyor ve kafasını koyacak yer arıyor. 4-5 gündğr sık sık geceleri çığlık atıyor basına gelem var mı acaba yardımm nasıl sakinlestirebilirim nasıl gecer