Kızlar bu benim 2. Hamileligim ancak ilk bebeğimde suni sanci verildi açılmam yoktu ve suyum gelmemişti doktor suyun azaldığını söyledi o şekilde doğuma alındım. 2 saatte bir zaten kontrole geliyorlardi Sancılarım sıklastikca ağrım çok fazlalaştı ve ebe tekrar açılmayı kontrol ederken yanlislikla suyu patlattı bu yüzden hem o ağrıyla hem de yanlışlıkla patlatinca suyun miktarını falan hiçbir şeyi göremedim bilmiyorum, şuan 40+1 haftalık hamileyim yaklaşık yarım saat önce bardaktan bosalircasina su geldi hem jel kıvamında hemde arada hala fazla fazla sızıntı şeklinde geliyor, karnim bazen yumuşak bazen çok sert henüz ağrım yok ama bazen yanma tarzı birşeyler oluyor karnimda , şuan görümcemin evindeyim misafirlikte uyuyordu uyandırdım anlattım nişan o dedi yarın zaten doktora gideceksin o zaman söyle doktora dedi napcam bilmiyorum:(