Arkadaşlar bebeğiniz gece uyanınca emziğini kendi ağzına takıyor mu ben emziği azaltarak bırakmak istiyorum aslında sadece uykuya geçişte veriyorum ama o gece kendi emziğini alıp emiyor bebeği böyle olup kendiliğinden bırakan oldu mu yoksa emziği beşikten çıkarmam mı gerek büyüdükçe daha düşkün oldu gibime geliyor birde