somurtkansirin Bir annenin “çok dikkat ediyorduk” demesine takılıp ilk iş olarak koruma yöntemini sorgulamanız gerçekten akıl almaz. Bu kadar özel ve sizinle hiçbir ilgisi olmayan bir konuya bu kadar meraklı olmanız hem saygısızlık hem de seviyesizlik.
Burası insanların destek almak için yazdığı bir platform, insanların yatak odasıyla ilgili sorguya çekileceği bir yer değil.
Kimse size açıklama yapmak zorunda değil.
Kimsenin size özel hayat raporu sunmasına gerek yok.
Birinin hamilelik haberi üzerine yapılan en gereksiz ve en sınır aşan yorumları yapmışsınız.
Empati kurmak yerine sorgulamak, destek olmak yerine didiklemek… Bu davranışın adı merak değil, saygı ihlali.
Lütfen insanların mahremiyetine saygı gösterin.
Size neyin dokunduğunu bilmiyorum ama bu ilgisiz ve uygunsuz sorgulama tarzınız gerçekten rahatsız edici. Bir daha böyle konulara bu şekilde dalmadan önce iki kere düşünmenizi öneririm.