rabiaayuksell Kızlar bebeğimde larenzit var ve verilen ilaçlar isal yaptı bugün götürdüm ama ilaç yazmadılar şuanki kullandığı ilaçlardan dolayı sabahdan bu yana 6-7 defa kaka yaptı ve su gibi hep dışına çıkıyor hatta bebeğime zararı olur mu acabaa napıcam
Alyehus rabiaayuksell geçmiş olsun kaç aylık? Biz geçen ay adenovirüs kaptık ilacı yok ishali 15 gün sürer tek yapacağın bol yoğurt ve enterogermina demişti doktorumuz bize günde 1 tane. Probiyotik bir tık topladı bizi ☺️