1 aylık bebeğimin bugün kulak kirinin aktığını farkettim sarı olarak yattığı yere ya da şapkasınada bulaşıyo, yaşayan varmı. Sağlık ocağına gitsemmi ya da büyük hastaneye. Dün biraz huzursuzdu ama atak haftasındayız ondanmı kulağından dolayımı emin olamıyorum. Fikri olan ya da daha önce yaşayanınız varmı ?