Ben sadece sağ goysumle emziriyordum sol goysum çocuk hiç almadı ben se 4 ay sagdim sonra daha almaz diye sağmayi birakdim ve süt çekildi oğlum 2 yaşında emzirmeyi birakdim 1 buçuk ay oldu ve sağda birşey yok o emzirmedigim sol goysumde kitle olusdu günden güne sisdi en son düzelmeyince doktora gittim ve mastit dedi birbirine bağlı 3 adet 27.8 mm büyüklüğünde sıvı birikmesi gördü antibiyotik verdi düzelmezse gel ameliyatla boşaltılır goysun dedi düzelirse gelmene gerek yok dedi ama ameliyat dediği için korkdum 2. Gundeyim ilaç kullanıyorum sanki bir düzelme bir gelişme yok tam tersi kızarıklık yayıldı sanki bu sorunu yaşayanlar nasıl bir yol izledi acaba verdiği ilaç mı yetersiz bir kaç gün daha ilaç içip tekrar başka doktora gitmeyi düşünüyorum