kardela merhabalar, öncelikle doktorunuza danışmanızda fayda var. Lakin bebeğiniz küçük gelişiminde bir gerilik varsa başlatabilir. Benim doktorumda kilo almadığı için 5.ayda başlatacaktı kan tahlilleri vs. Yapıldı o yüzden 5 bucuk aylıkken ek gıdaya başlamış olduk. Birde bebe bisküvisini daha sonra deneyimletmeniz daha iyi olacaktır. Öncelikle sebze vermelisiniz. Meyve verirseniz de tatlı olduğu için o tarz gıdalara alışıp sebze yedirmekte zorlanabilirsiniz. Nacizanede tavsiyem. Sağlıkla büyüsün bebiş 💕