Kızlar kasımın da sonuna yaklaşırken yeni yıla az bir süre kaldı. Bu yıl benim için çok çok önemliydi kızım doğdu ve aslında bende yeniden doğdum onunla, büyüdüm, öğrendim. 2026 da neler olacak bilmiyorum ama inşallah güzel şeyler olur hepimiz için ülkemiz için evlatlarımız için.. koca bir yılı daha deviriyoruz nasipse, bir yaş daha yaşlanırken evlatlarımız bir yaş daha büyüyor.
🎄2025 son sözleriniz ?
🎄2026 ya ilk sözleriniz ne olurdu ?
Asırlar geçse de 2025 unutamayacağım bana bir evlat verdi.
2026 sağlıkla huzurla güzelliklerle gel, ve hayallerimizi gerçekleştir.