Bebeğim 1 yaşında 4 gün önce kusma + ishalle başladı acile gittik kan aldılar bağırsak enfeksiyonu geçiriypr dedi dr. Crp düşük ateş falan yok. Serum verdiler kusma durdu ama ishal asla durmuyor kötü kokulu ve sarı günde dedalarca bez değiştiriyorum nasıl geçer bu durum kaç gün sürer hiçbir şet yemiyor bebeğim lütfen yorum yapın :(