Kızlar daha öncede bahsetmiştim bizim arabamız vardı eşim sattı sırf borc ödemek için faize koydu 400 bin borcu var naptigida bellisiz ev aldığı yok bisiyi yok daha ben kendisine kiyamayip şehirden uzak bir yerde kiraya 6.500 ev buldum taşındım pişman oldum şimdi bu para gelecek ayın 27 sine vade bitiyor borçlarımi oducem diyor bende hayır parayı eritti bitirdin hiç elleşme üzerinede kredi çekip ev alalım dedim zaten bu evde oturamiyorum dedim parayı siz olsanız verirmiydiniz vermezmiydiniz