22 aylık kızım var bu aralar özellikle de bugün sabah uyandığından beri çok huysuz her şeye ağlıyor resmen huzursuzluk çıkaracak yer arıyor. Kitap okuyorum beni dinlemiyor bişey söylüyorum dinlemiyor kafasına göre takılıyor daha korkuyoruz ki bişey yapalım her şeye ağlıyor bağırıyor ne yapacağımı nasıl davranacağımı şaşırıyorum aşırı başım ağrıyor artık. Çok sabırsız bi de. Bazen istemeden kızıyorum sonra çok üzülüyorum. İki yaş sendromu sanırım nasıl davranmalıyım yardım edin lütfen