Kızlar oğlum 3-4 gündür ara ara gözlerini kısarak bakıyor. Okulda öğretmenide farketmiş söyledi ve bugün doktora götürdüm. Göz ölçümleri herşeyi normal çıktı harfleride büyük küçük gösterdiler hepsini bildi. Doktor korkulacak bişey yok dedi ama neden böyle yapıyor anlamadım. O öyle yaptıkça sinirim ayağa kalkıyor lütfen akıl verin. Başına gelen var mı?