Ennur Derinim Aynen canım her gören şaşırıyo bana normal geliyo alıştım sanırım ondan ağzı açık makas var uzaktan bile belli oluyo oğlumdada bi yerinde olsun isterdim açıkcası ama olmadı beni bile yok 😁
[silindi] Derinim benim kızımda da var, gecer dediler. annemin dedigine göre bende de varmıs aynı yerde sonra zamanla gecmis
Mervee98 Derinim evet ya kesin elimi sürmüşümdür biyerime🤣🤣🤣🤣 ama hamileyken çok çilek yedim o kesin 🤣
aysetunckilicfirat Melekla Aynı bölgelerde benim kızımın da var. Ama sadece burnu ve alnindakiler hafif soldu
nrgcnr Mervee98 benim bebegim 1 aylik , goz kapaklarinda ve ensesinde var leke , sizin epey buyumustur bebek . Lekeler gecti mi merak ettim