Yemediği şeyleri miksliyorum. Mesela köfte yapacağım diyelim karnıbahar+ kıyma ya da mercimek+ kıyma yapıyorum. Balık yiyecek mesela, yanına haşlanmış sebze koysam yemiyor o yüzden balığı pişiriyorum, havucu rendeleyip yağda kavurup 2 yemek kaşığı pirinç ekleyip balığı üstüne didikliyorum. Kaşık kaşık kendi başına yiyor. Sabah yumurta yemediyse ara öğün olarak sevdiği bir meyveyi haşlanmış yumurta ve azıcık kefir ile blenderdan geçiriyorum ve kakao ekliyorum. Biraz dolapta bekletiyorum serin serin hoşuna gidiyor. Pekmez de atarım genelde tatlı derim hemen yer 😂 15 aylık bu şekilde kandırıyorum 🤣